Karin Bisschops 25 juli 2012
Het tie wrap mysterie Smith! is de eerste deel uit een serie. De eerste vijftig pagina's van het boek bestaan uit beschrijvingen van het dorp en de vele personages. Niet echt spannend of boeiend. Ik heb het boek vaak aan de kant gelegd om even iets anders te lezen. Het verhaal is oppervlakkig geschreven en heeft niet echt veel diepgang. Zeker geen spannende thriller. Ergens halverwege het boek volgen de moorden elkaar (te) snel op en werden niet uitgebreid beschreven. Wel had elke moord een connectie met de hoofdpersoon, advocaat Harry Smith. Het plot was voor mij ook niet echt verrassend en vond ik zelfs een beetje flauw.
Deel 2 van deze serie ga ik beslist niet lezen. Conclusie; een aardig boek voor tussendoor.

Meer recensies van Karin Bisschops