Ik vond het boek vreselijk tegenvallen na alle goede recensies. Boek haalt het niet bij de Zeven zussen serie voor mij.

Ik vond de verhaallijn op zich wel heel goed en met name het deel over Mary.

De stukjes dagboek tussendoor van Aurora waren verwarrend geschreven soort van als een kind maar toch niet, rare zinnen.

En dan die vrouwen die "niet over dingen kunnen praten"... aaaarghh!!
En het hele boek draait om de reden waarom Grania (naam ligt ook niet lekker op je tong) haar vriend in New York heeft verlaten. En als dan aan het einde van het boek het hoge woord eruit komt denk ik WAT??? Serieus??!! Tenenkrommend voor mij.
En de hoofdpersoon lijkt wat alternatief (een kunstenares) geeft niet echt om kleding maar aan het eind staat ze wel naar een Chaneljurkje te kijken. Pfff dat (deel van het) einde was mij te Bouquetreeksachtig.

Maar ik had dat dus ook met de Lavendeltuin. Dat ik die hoofdpersoon een schop onder haar kont had willen geven.

Maar in het geheel las het boek wel lekker weg, ik houd van de omgeving waar het boek zich afspeelt dus een krappe 3 sterren.

Reacties op: Tegenvaller

Het meisje op de rots - Lucinda Riley
? Bestel dit boek bij Libris.nl Bestel het boek vanaf € 15,00 Bestel het e-book € 7,99