Ongenadig

books.plants.breda 15 februari 2020
Ongenadig van Karin Hazeldonk is het eerste boek dat ik van deze schrijfster lees. Vanaf het begin grijpt dit boek je en laat het je pas los als je het uit hebt.
Het begint onschuldig, althans dat denk je. Anouk ontmoet Sven op een bedrijfsfeestje en raken verliefd. Binnen no time trekt Anouk bij hem in. Eerst twijfelt ze nog, maar haar zus haalt haar over. Na een paar weken komen de eerste twijfels bij Anouk. Sven doet raar en kijkt naar zeer enge horror films. Na een tijdje blijkt dat Anouk zich volledig in Sven vergist heeft...
De spanning in het boek wordt goed opgebouwd, al zakt deze wel even in op het moment dat Sven opgepakt wordt. Daarnaast is het laatste deel wat ongeloofwaardig, maar neemt niet weg dat de spanning goed aanwezig is.
Dit boek is zeker een aanrader!

Meer recensies van books.plants.breda