Het Lentagon Tweeluik

Kelly van der Laan 11 september 2014 Auteur
Tja jongens, zelf een waardering hier schrijven voelt toch een beetje als "Wij van WC Eend adviseren: WC Eend!" - want "Stof en Schitteringen" is mijn boek. Ahem.

Het is het eerste boek in een tweeluik "Bloed en Scherven" komt April 2015 uit en rondt het verhaal daarmee af. Het is geschreven als een thriller in een fantasywereld; met als thema's keuzes maken, macht, verantwoordelijkheid, de kracht van het individu en wat maakt iemand nu eigenlijk een terrorist?

Maargoed, dat is dus het idee. Een thriller in een fantasywereld die magie en technologie combineert; die lijkt op de onze, met hoofdpersonen die net zo zijn als jij en ik: vol gevoelens, achtergronden, karakterfouten, onhebbelijkheden, maar ook liefde en heroïsche momenten.

Ik hoop dat je ervan geniet! :)

Meer recensies van Kelly van der Laan