Bloedstollende YA thriller van Nederlandse bodem

Kim Perk 07 november 2019
*Dit boek heb ik in ruil voor een eerlijke review van de schrijfster ontvangen*

Deze spiksplinternieuwe YA thriller release is het eerste boek dat ik van Juultje van den Nieuwenhof heb gelezen en het heeft zeker niet teleurgesteld. Het verhaal begint gelijk spannend met een flashforward die het bloed in je aderen doet stollen. De eerste paar daaropvolgende hoofdstukken waren voor mij 'oké' en al snel gaf ik het boek in mijn hoofd 3.5 sterren. Wat zat ik er naast zeg! Op ongeveer de helft van het boek kom je op het punt van de flashforward terecht en neemt het verhaal een vlucht. Door het gebruik van wisselende perspectieven (tussen Paula en Saskia) weet de schrijfster een geheel beeld te schetsen van het verloop van het verhaal zonder iets weg te geven. Zo had ik een theorie, maar deze werd volledig van tafel geveegd. Echt, ik ben verbaas door Juultje en bleef na het lezen van de laatste zin verbijsterd achter. Een jeugd/YA thriller die je gelezen moet hebben!

Meer recensies van Kim Perk