Kimberly 03 juli 2020
Persoonlijk lees ik liever boeken die het verhaal uit het eerste boek verder vertellen. Dit was in dit boek niet het geval maar omdat ik het eerste deel zo geweldig vond, heb ik besloten ook dit deel te lezen.

Trust again is het tweede deel in de Again serie van Mona Kasten. Het verhaal gaat over Dawn Edwards die nadat ze haar ex betrapte met een andere vrouw, klaar is met mannen. Ook van Spencer, die al zijn creatieve versierpogingen bij haar probeert. Ze ontdekt een andere kant van Spencer en hij draagt een geheim met zich mee dat hij voor iedereen probeert te verbergen.

Vanaf de eerste bladzijden zit je in het verhaal, je voelt erg mee met Dawn. Dawn is ook de hoofdpersoon in dit boek, je leest vanuit haar en komt dus ook meer te weten over haar gevoelens. Dawn is ook het personage dat de meeste ontwikkeling heeft doorgemaakt, Dawn is een sterkere vrouw dan dat ik had verwacht dat ze zou zijn. Ik heb ook erg genoten van Spencer, het voelde alsof Dawn en Spencer voor elkaar gemaakt zijn. Ik heb hen beiden in mijn hart gesloten.

Dit boek gaat over liefde en vertrouwen, dat wordt ook erg goed beschreven in dit boek. De titel is dus ook erg passend. Ik heb totaal geen spijt ook dit boek te lezen, ik heb erg genoten van Dawn. Dawn leek mij in het eerste boek eerlijk gezegd niet zo’n interessant personage, maar ik had het helemaal mis. Ik vond het eerste deel al geweldig, maar ik denk dat ik dit boek toch nog weer iets leuker vond.

Meer recensies van Kimberly