Wie volgt wie?

Kitty Bruggeman 16 augustus 2019 Hebban Team
Ik volg je gaat over de zesentwintig jarige Joey. Joey is sinds kort getrouwd met Alfie en ze wonen bij haar broer en zijn zwangere vrouw in Melville Heights. Twee huizen verderop woont de knappe Tom Fitzwilliam met zijn vrouw en zoon. Joey begint Tom te bespioneren, maar al snel is de vraag.....wie bespioneerd wie in Melville Heights?

De cover van Ik volg je ziet er mysterieus uit, een goed begin. Het verhaal komt traag op gang en leek in het begin vrij voorspelbaar. Al snel komen er meer interessante personages tevoorschijn die zorgen voor onderhuidse sluimerende spanning. Je wordt steeds meer meegezogen in het verhaal en langzaamaan wordt het plot je duidelijk (denk je.....). Echt een psychologische pageturner met verrassende personages. De hoofdstukken zijn kort en worden afgewisseld met stukjes uit de verhoren met de politie. Het boek leest lekker vlot omdat het steeds vanuit een ander personage geschreven wordt, nergens wordt het saai of langdradig.

Meer recensies van Kitty Bruggeman