Alles heeft een prijs

Lacuna1985 05 oktober 2019
“Alles heeft een prijs” is het tweede deel uit de Calander Girl serie.

Wat mij opviel was dat de tekst op de achterkant van het boek precies hetzelfde is als bij het eerste deel. Dat vond ik wel wat tegen vallen. Mia ontwikkelt zich steeds verder als persoon. Je komt ook steeds meer over haar persoonlijkheid te weten. Er zijn weer drie nieuwe maanden die aanbreken.

Er komen soms best wat herhalingen in voor qua hoe Mia reageert op de heren die zij ontmoet. En dat wordt vaak op dezelfde soort van erotische manier verteld. Maar omdat de klanten steeds van elkaar verschillen is het toch elke keer weer leuk om te lezen. Op het einde wordt het zelfs nog even spannend. Dat vond ik een fijne afwisseling. Mia heeft weer nieuwe vriendschappen gesloten en wordt steeds een sterkere vrouw. Het eerste half jaar zit erop en ik ben benieuwd hoe het komende half jaar gaat worden.

Volledige recensie staat op mijn website: https://www.jennysboekenblog.nl/audrey-carlan-alles-heeft-een-prijs/

Meer recensies van Lacuna1985