Mooi verhaal, verrassende wending

Lacuna1985 02 oktober 2018
Moira is een jonge vrouw die behoorlijk wat heeft mee gemaakt. Haar zus Eef pusht Moira aan om naar een tuinfeest te gaan. Daar heeft Moira geen zin in maar gaat toch. Daar ontmoet zij Finn en wilt meer van hem weten.

Het boek wordt vanuit de 2 hoofdpersonages geschreven. Het begint met Moira en het begint als een vrij standaard romantisch verhaal. Maar niets is minder waar. Het wordt steeds spannender en op het moment dat Moira iets ontdekt springt het verhaal over naar Finn.

Het stuk met Finn begint vrij rustig. Het is een iets andere stijl en dat is even wennen. Het verhaal is ook mysterieus en je wordt echt in het boek gezogen waardoor je blijft lezen. De verhalen rondom de reizen zijn prachtig geschreven.

Het laatste stuk met Moira is prachtig geschreven. En ook erg verrassend. Het einde is open en ik hoop echt op een vervolg.

Via Facebook zag ik dit boek voorbij komen. En de reacties waren behoorlijk lovend. Dus ook ik vroeg dit boek aan en heb deze gekregen van de schrijver. Daar ben ik erg dankbaar voor. Hopelijk komt dit verhaal ook als een boek uit, want deze wil ik graag toevoegen aan mijn collectie.

Meer recensies van Lacuna1985