Levi Under (The) Cover

Lacuna1985 11 augustus 2019
Levi is de broer van Colin, die bekend is van de WWW-serie. Ondanks dat Levi los te lezen is zou ik wel aanraden om eerst de WWW-serie te lezen omdat alle mannen en vrouwen uit die serie voorbij komen.

Levi en Vera leren elkaar kennen in een feesttent. Dat gaat op een speelse manier en toch merk je meteen de aantrekkingskracht tussen deze personages. Ze beleven een leuke nacht wat eigenlijk voor één keer bedoeld was maar toch komen ze elkaar bij toeval weer tegen. Ze raken verwikkeld is een leuke “relatie” want zo kun je het nog niet echt noemen. Ze zien elkaar weinig doordat beide het druk heeft met hun werk. Als Levi in Rome is voor een onderzoek, is Vera daar met haar familie op reis en besluit zij Levi te verrassen. Vanaf dat moment veranderd er veel in de situatie door het werk van Levi. Het wordt erg spannend en ik had moeite om het boek aan de kant te leggen want ik wilde zo graag weten hoe het zou gaan aflopen. Ze willen graag bij elkaar zijn maar toch weer niet.

De schrijfstijl is weer erg fijn waardoor het makkelijk en vlot weg leest. Op het einde springt het verhaal 5 jaar vooruit. Dat vond ik erg fijn om te lezen zodat het een afgerond verhaal is. En als laatste staat het eerste hoofdstuk van Lennox klaar om gelezen te worden. Wat het volgende boek gaat worden. Ik heb het expres nog niet gelezen maar weet nu al dat ik heel veel zin heb ik de volgende serie die gaat komen.

Meer recensies van Lacuna1985