Een aanrader, mits je zijn eerdere boeken gelezen hebt!

laura 24 januari 2020
Dit boek zit goed in elkaar en heeft verschillende wendingen die het interessant maken om het te lezen. Het was bij mij al enige tijd geleden dat ik de vorige 2 boeken van Daniel Cole had gelezen. Daardoor miste ik voorkennis over de personages en de gebeurtenissen uit het verleden. Dit heeft me het volledige verhaal gestoord, omdat er vaak gerefereerd wordt naar de lappenpopmoorden en personages uit de vorige boeken. Mocht ik geweten hebben dat het daarop verder gaat, dan had ik eerst deze boeken opnieuw gelezen en dan pas dit boek. Dan was het verhaal nog sterker overgekomen voor mij. Desondanks vond ik het een goed boek en dus toch een aanrader (mits je eerst zijn eerdere boeken leest).