Een echte lekkere dikke King

Laura19907 08 september 2019
Wat een heerlijk dik boek weer van King!

Jack Epping kan door middel van zijn favoriete hamburgertent terug keren in de tijd. Wat hij graag wil is de moord voorkomen op Kennedy, maar doordat het verleden veranderd, veranderd ook het heden. En is dat wel zo positief? En dan wordt je ook nog een verliefd op een dame in die tijd, wat doe je dan? Leven in het verleden of toch in het heden?

Wat mij aansprak is toch wel de dikte van het boek. Hoe dikker het boek, hoe mooier.
En dan toch ook weer een echte King betreft, het mysterieuze met een kei goed verhaal.
Dus dit boek was ook weer genieten, maar dit boek krijgt 4 sterren ipv 5, door het iet wat trage midden van het boek (natuurlijk ook echt weer King) maar hierdoor komt een er wat traagheid in het verhaal en had best 100 bladzijden minder gekund, zonder dat het afbreuk doet aan het verhaal zelf. En dan was het nog een lekkere dikke King geweest.

Maar kort is dit echt een boek voor de King liefhebber en die gaat zeker weten genieten

Meer recensies van Laura19907