Ondergesneeuwd

Laura19907 15 september 2019
Een zoon en zijn vader gaan vissen. Aan de haak vangt de jongen het lichaam van een meisje, is balletkleding gestoken en op haar gericht een camera met de cijfers 4 in de lens gekrast. Munch wordt bij de zaak gevraagd en wil eigenlijk hulp van Mia Kruger. Mia laat haar welverdiend vakantie varen, ze is net ontslagen uit een afkickkliniek en stemt toch toe.
En dan wordt Mia ook nog gevraagd onderzoek te doen naar een mol van de politie in een andere zaak. En zo komt alles in een levensgevaarlijke versnelling..

Het 1e deel heb ik van genoten echt een topper, deel 2 iets minder maar zeker de moeite waard.
Dit deel konnik krijgen bij een abonnement op de krant en greep die met beide handen aan.
Het boek begint goed, met de moord op de ballerina en spoort aan om verder te lezen.
Het boek leest naar mijn mening ook erg snel en dat is ook fijn.
Wat ik mis in het boek is toch wel de spanning, af en toe gebeurd er iets maar de zaak blijft maar voortkabbelen.
Grote minpunt is toch wel, en het haal zoveel spanning en het zin om te lezen uit het verhaal, je wordt compleet ondergesneeuwd door de vele personages is het boek.
Wat de schrijver vervolgens ook nog doet, is op de ene plek de personage bij de voornaam te noemen en bladzijdes verder bij de achternaam, wat ook nog voor verwarring zorgt.
Jammer, want als hij kon meten met het ijzersterke 1e deel was het een topper geweest en komt nu niet verder dan een middelmaat. 3 sterren voor dit boek

Meer recensies van Laura19907