Heerlijke Jo Nesbo

Laura19907 04 juli 2019
Harry is terug, niet meer op zijn oude werkplek, maar op de afdeling cold cases. Als een serieverkrachter en - moordenaar vrijkomt weet Harry zeker dat hij opnieuw toeslaat.
Als Harry op een dag wakker wordt onder het bloed, blijkt dit een opmaat te zijn van een nachtmerrie die erger wordt dan hij ooit had gedacht.

Elk boek van Harry Hole heb ik tot nu toe gelezen en enorm van genoten. Toen dit deel uitkwam, natuurlijk meteen besteld en nadat ik mijn leesclub boek uit had meteen begonnen.

In het begin vond ik het wat lastig in te komen, dat kwam vooral omdat er toch veel personages zijn, maar nadat deze allemaal weer naar voren zijn gekomen leest het boek weer lekker op zijn Harry Hole's: Snel, want je wil weten hoe het afloopt en door de plotwendingen wordt dit alleen maar aangemoedigd.
Plot was ook weer super en niet een die je al in het begin van het boek ziet aankomen.
Het boek heeft over de 500 bladzijden, maar had het uit in 3 avonden.
Ik geef het boek vier sterren, het moeizame begin, kost er eentje maar heb zeker weer genoten.
En ik hoop toch echt op nog een Harry Hole.

Meer recensies van Laura19907