Prima thriller met 2 kanten

Laura19907 15 februari 2020
Anouk ziet op een bedrijfsfeest een leuke man. Deze leuke man blijkt Sven te zijn. Sven is knap, lief en heeft een geweldig mooi huis. Alles dus wat een vrouw wil. Als Anouk toch besluit om met het een relatie te beginnen en samen te wonen lijkt dit het perfecte plaatje.
Maar na een tijdje komt Anouk achter zijn sinistere hobby, pure horror kijken. En als er dan ook nog dingen voorvallen weet Anouk niet zeker of hij toch wel echt de ware is en... of haar leven wel zeker is!?

Via de #hebbanbuzz mocht ik meedoen met dit ebook. En wat had ik er zin in!
Prachtige cover die mij absoluut aantrekt en dan ook nog een zoals op de achterflap naar mijn idee, een heerlijke thriller.
Zodra dat je begint te lezen, zit je vrij snel in het verhaal.
Het verhaal heeft goede plotwendingen.
Vertellingen uit verschillende personen en echt spannende momenten, op het horror af.
Dit zijn echt hele positieve dingen en heb op deze punten erg genoten van het boek.

Wat ik jammer vond is dat bepaalde voorvallen en gebeurtenissen soms wat te soepeltjes liepen. En niet een keer, maar toch wel vaker, dit kwam toch wat ongeloofwaardig over.
Verder miste ik nog wat verhaal tussen Anouk en Sven, zo is hij de ideale man en het kan toch niet... Vervolgens krijgt ze hier antwoord op. Fijner was geweest als de twijfel wat langer speelde inclusief eventuele gebeurtenissen.
Op een bepaald punt vliegt ineens de tijd in het boek, van de ene bladzijde op de andere 10 jaar, ik had in deze periode nog wel wederom meer willen lezen over Sven.
Opbouw naar het plot is goed maar soms iets ongeloofwaardig en een tikkeltje voorspelbaar

Al met al is het een toch over het algemeen een spannend boek wat lastig weg te leggen is, vooral in het begin. Als ik alle plussen en minnen op een hoop gooi, kom ik wel op een goede score voor dit boek en dat zijn voor mij 3 sterren.

Meer recensies van Laura19907