Seriemoordenaar

Laura19907 05 oktober 2019
Een vrouw met afgesneden handen, een vrouw met een afgesneden tong en een man met een geamputeerde been. Tot 3 maal toe wordt ambulancier Philip Engstrom naar de plaats van ongeval geroepen en tot 3 maal toe overlijdt de patiënt.
Philip komt erachter dat hij gerelateerd is aan de 3 slachtoffers, zal hij de volgende zijn? En wat heeft de dood van Jana's moeder er mee te maken.

Ondanks dat dit het 3de deel is, en ik de voorgaande delen niet heb gelezen, kan ik aardig uit de voeten met dit boek. Het enige wat ik voor mijn gevoel gemist heb is de historie met Danilo, maar verder zou je dit boek naar mijn mening best zo kunnen lezen.
Het boek heb ik overigens in het Duits gelezen en het liep niet altijd even vlot door deze taal, maar hij las toch vlot weg, dus in het Nederlands helemaal.

Vrij snel wist ik al dat de dagbladschrijver de dader was en halverwege het boek wist ook ook wie de moorden had gepleegd, maar het hoe en waarom hield mij toch aan het lezen. Goed boek, fijne schrijfstijl en smaakt naar meer.
4 sterren voor Emelie Schepp

Meer recensies van Laura19907