Geweldig boek

Laura19907 27 oktober 2019
Ja key heeft het stenen man syndroom. Dat betekend dat hij een tweede skelet krijgt en dus gevangen raakt in zijn eigen lichaam.
Clara mist aan beide handen vingers en Grace heeft extra ribben.
Grace is al ten prooi gevallen aan de The Bone Collecter. Clara is door hem ontvoerd, maar nog in leven.
En hij heeft oog op Jakey...

Wat een spannende tekst op de achterflap!
Dat boek wil ik hebben.
En eenmaal begonnen, is het boek lastig weg te leggen!

De spanning zit er direct in. Clara wordt direct in het begin ontvoerd.
Jakey weet dat hij in de gaten gehouden wordt.
De hoofdstukken verspringen van The Bone Collecter naar Jakey, naar Clara, naar Etta Fitzroy, de ouders van Jakey en de ouders van Clara. Super goed gedaan want dat houd je zo aan het lezen. En de opbouw naar het spannende plot is geweldig.

Minpunt is dan toch wel dat het vrij lang duurt dan Jakey slachtoffer wordt. Je verwacht het veel eerder, want eigenlijk doelt de tekst op de achterflap het meest naar hem. En ik had moeite met de achternamen van de hoofdpersonen, want het klinkt allemaal het zelfde, Fitzroy, Frith, Foyle. Soms even terugbladeren

En dan het open einde... Lucky me dat ik het 2de deel al heb liggen.

Dit boek is een thriller met alle aspecten die je verwacht. Spanning, plotwendingen, en een heleboel emoties. 4 sterren voor Rattle

Meer recensies van Laura19907