Boston: Een beroemde taxadermist wordt vermoord nadat bij hem een zeldzame dode sneeuwpanter wordt aangelegd er, voor het opzetten. De sneeuwpanter verdwijnt, en kan veel geld opbrengen. Maar is de sneeuwpanter echt het motief?
Botswana, zes jaar eerder: Een groep mensen op safari worden 1 voor 1 vermoord of verdwijnen spoorloos. Maar wat heeft dit te maken met de zaak in Boston?

Het boek bestaat in het begin dus uit 2 verhaallijnen , Boston en Botswana en in het plot komt het verhaal bij elkaar.
De beide verhaallijnen zijn erg leuk om te lezen en houd je nieuwsgierig naar hoe de zaken met elkaar te maken hebben.
De dader was voor mij niet heel vreemd, als je veel Tess leest dan wordt het toch wat voorspelbaar, maar het plot is goed uitgewerkt.
Mooie aan de boek van Tess vindt ik dat je ze best alleen kunt lezen ook al heb je toch een rode draad door de reeks. Zonder teveel uit te wijden, verteld ze biografieën van de hoofdpersonen elk boek weer kort.
4 sterren voor dit boek

Reacties op: Bostowna

Sterf twee keer - Tess Gerritsen
? Bestel dit boek bij Libris.nl Bestel het boek vanaf € 24,50 Bestel het e-book € 4,99