Een what if boek

het is echt Een what if boek daar heb ik hem voor gelezen. Ik moest en zou hem s'avond uit lezen. IK heb er van wakker gelegen. Toen ik het boek in de bib vast nam dacht ik hhhhmmm dat is denk ik al een ouder boek of een veel gelezen boek. In het begin dacht ik dat het ging over kinderen in een instelling die Hailsham heet. Hoe vaak ik ben gaan kijken naar de achterkant en dacht is dit wel juist klopt het boek wel et de achterkant? Eens je de helft nadert was ik niet meer te stoppen. Ja, het klopt met de achterkant en hoe. Moest ik gewoon weten wat er aan de hand was. Ik had allerlei gedachten over het einde van het boek. maar dit, nee ! Dit is wel het laatst wat ik gedacht zou hebben . Wat Een what if boek. Ik zou het zo anders heb laten eindigen. Ik zou iets gedaan hebben met wat Tommy en Kathy te weten zijn gekomen Het leest heel vlot en heb zeker geen spijt dat ik het gelezen heb. jammer ze bij ons in de BIB de DVD niet hebben.

Meer recensies van Leentje Adriaensen