13 oktober 2011
Elizabeth en haar 16 jarige dochter Shelley zijn allebei zeer verlegen en worden gepest. Bij Shelley gaat het zelfs zo ver dat ze niet langer op school les krijgt, twee leraren komen naar haar huis. Elizabeth, haar moeder, wordt op haar werk regelmatig lastig gevallen. Het probleem bij beide vrouwen is dat ze niet assertief genoeg zijn om van zich af te bijten. De vader van Shelley is met een andere vrouw (Zoe) vertrokken en moeder en dochter zijn in een afgelegen huisje beland op het platteland met de idyllische naam Honeysuckle Cottage. Hier hebben ze het erg naar hun zin tot er op een nacht een man inbreekt. Hij gooit hun leven volledig overhoop.
Auteur Gordon Reece vertelt indringend over de consequenties voor de vrouwen. Hij beschrijft de emoties: de angst, de afschuw en de paniek
Meer prijsgeven van de inhoud van het boek doet afbreuk aan de spanning van het verhaal. Het is dus spannend, de lezer wil weten hoe het verder gaat met de twee grijze muizen De cover vermeldt dat dit boek een literaire thriller is, daar ben ik het niet mee eens.Het boek is spannend, kabbelt soms wat langzaam verder , meer dan 3 sterren krijgt hij ook niet van mij!

Meer recensies van