20 april 2011
Annie O'Sullivan is een makelaar die een open dag heeft bij een huis. Het is helemaal niet druk, maar vlak voor ze wil vertrekken komt er nog een bezoeker. Deze man trekt plotseling een pistool en ontvoert Annie. Annie wordt opgesloten in een blokhut. Pas na een jaar weet ze te ontsnappen uit de blokhut. Na haar ontsnapping probeert Annie haar leven weer op de rails te krijgen. Dit is echter niet gemakkelijk: er wordt ingebroken in haar huis en dan probeert opnieuw iemand haar te ontvoeren. Samen met politieman Gary probeert Annie uit te vinden wie er achter de ontvoeringen en de inbraak zit.

Chevy Stevens is zelf makelaar en vond zo ook inspiratie voor haar boek Vermist. Vermist is de eerste thriller van Chevy Stevens.

Het verhaal wordt verteld in 26 hoofdstukken. Elk hoofdstuk is een sessie die Annie heeft bij haar psychiater. Vermist is een spannend verhaal van de eerste tot de laatste bladzijde. Wat mij betreft een echte aanrader. Ik denk dat er met het verschijnen van Stevens eerste boek een nieuwe schrijfster van formaat is ontdekt. Ik ben dan ook benieuwd naar andere boeken van haar, die ongetwijfeld nog gaan volgen.

Meer recensies van