Bij momenten grappig, maar veel te lang

Letterfretter 02 november 2019
Dit boek haalde ik in de kringloop voor 1,5 euro, het zag er wel onderhoudend uit. Op zich was het ook wel vlot en grappig, maar met 415 pagina's veel te lang. OK, Claire is wel verlaten door haar man op de dag dat ze beviel van haar dochtertje. Hij heeft haar voordien maandenlang bedrogen met de onderbuurvrouw en laat Claire in de waan dat het allemaal haar schuld is. Maar dan nog, zoveel herhaling en twijfels en herhaling en twijfels. En had ik al gezegd dat ze zichzelf herhaalde en twijfelde :) Ondertussen komt er dan ook nog een knappe prins op het witte paard voorbij waarover toch ook heel veel herhaald wordt dat hij zo knap is. Kortom, voor mij mocht het boek gerust de helft korter en to the point. Je merkte ook dat het al van een tijd geleden is, gezien er nog vanuit telefooncellen en naar vaste telefoons gebeld wordt.
Dit is blijkbaar eentje in een reeks waarbij alle zussen (ze zijn met 5) aan bod komen. Ik ben niet meteen geneigd om de andere boeken te gaan opzoeken.

Meer recensies van Letterfretter