Tot en met de laatste regel spannend

Wat een gave (voor mij) nieuwe serie!! Want dit is het eerste deel van een Berger&Blom reeks, en ik ga 100% het volgende deel ook lezen.
Ik vind het boek zo mooi, ik werd in het verhaal gezogen. De boekenreeks 'Serie Q' en die van 'Joona Linna' evenals 'Rőnning&Stilton', daar ben ik ook van van, maar dit zou wel eens een nieuwe bovenaan favoriet kunnen worden.

Sam Berger, politieagent in Stockholm, is met een zaak bezig omtrent een verdwijning van een 15jarig meisje. Tijdens het onderzoek wordt hij zelf verdachte en leert in deze hoedanigheid Nathalie Freden kennen. Zij blijkt niet helmaal te zijn wie ze zegt te zijn en samen gaan ze verder met het onderzoek (beetje vaag, maar ik probeer niet alles te verklappen...)
Dit verhaal is tot en met de laatste regel een pageturner, maar helaas is de volgende bladzijde een nieuw boek. Even geduld hebben dus, tenzij je die vast klaar legt natuurlijk!!

Meer recensies van Letterslezen (Suzanna)