Wachten op deel 3!

Wat een heerlijk boek! Een goed verhaal, spanning wordt opgebouwd. De personages zijn mooi uitgewerkt. De personages die vervolg gaan krijgen (ga ik maar zo van uit hoor!) leer je weer iets beter kennen.⁣

Het verhaal begint met een proloog waarin inspecteur Karen Eiken Hornby twijfelt of ze een telefoontje wel of niet zal plegen. Al snel in het verhaal vergat ik de proloog, maar deze komt echt heel goed weer ter sprake op een gegeven moment!⁣

Karen is blij dat ze aan het einde van haar ziekteverlof aan het werk wordt gezet. Er is een lijk gevonden op Noorö. Moord.⁣
Terug naar het eiland van haar jeugd kan ze, moet ze, meteen wat familiebezoeken afgaan! Zij kennen ook mooi de roddels van het eiland en wie weet heeft Karen er wat aan. Wanneer er een tweede moord wordt gepleegd en namen van de familie voorkomen in het onderzoek is het soms lastig privé en zakelijk gescheiden te houden. ⁣
Ook over het privéleven van haar directe collega Karl Björken krijg je als lezer wat meer te weten.⁣

Ondertussen speelt er zich in de vriendengroep van Karen ook het een en ander af.⁣

Jammer dat boek uit is, wachten op deel 3!⁣

Meer recensies van Letterslezen (Suzanna)