Ik had mooie verhalen over dit boek gehoord, dus ik besloot me er toch eens aan te wagen. En inderdaad, ik vond het een mooi en heerlijk boek, dat een betoverend en magisch tintje had. Ik vond het een beter boek dan Geknipt voor jou, waarin ik soms een beetje moe werd van de hoofdpersonen die maar om elkaar heen bleven draaien. Nu had de hoofdrolspeelster, Mia, als het ware twee liefdeskandidaten: Feo en Axel, waardoor het op liefdesgebied wat minder langdradig werd.

Het boek heeft een originele insteek met een spiritueel tintje, en Chantal heeft dit op een hele mooie en realistische manier uit weten te werken, alsof zij dit zelf ook ervaart. Het enige minpunt vond ik het einde, die epiloog, waarin er iemand (of eigenlijk 'iets') anders aan het woord kwam. Die snapte ik niet helemaal. Ook vond ik het begin af en toe wat vaag, waardoor ik soms echt dacht: is dit wat Mia meemaakt eigenlijk allemaal wel echt of droomt ze dit alles? Maar dit werd daarna keurig rechtgezet toen Axel en daarmee ook het spirituele in beeld kwam.

Een heel mooi en bijna magisch boek van Chantal van Gastel dat elke feelgood-fan gelezen moet hebben!

Reacties op: Weer een mooi boek van Chantal van Gastel

Ik wist het - Chantal van Gastel Chantal Van Gastel