Prachtig verhaal

Lieke 06 oktober 2019
Het boek na de val, de tweede roman van Gert-Jan van den Bemd, spreekt mij meteen vanaf het eerste hoofdstuk aan. De schrijfstijl is erg prettig en de hoofdstukken zijn kort, waardoor het gemakkelijk en vlot leest. Elke keer als ik een hoofdstuk gelezen heb, wil ik snel door naar het volgende hoofdstuk, om te weten hoe het verhaal verder gaat.

Het boek is beeldend geschreven zonder langdradig te zijn, waardoor ik goed een voorstelling kan maken en ik nieuwsgierig ben naar het verloop van het verhaal. Humor en spanning wisselen elkaar af in het verhaal, aangevuld met herkenbare passages. Zonder iets te verraden, sprak mij de stad in het buitenland vooral erg aan. Het is zo beeldend geschreven dat ik hier snel weer een bezoekje aan wil brengen.

Het einde van het boek is verrassend, waardoor ik er dagen later nog over nadacht. Ik raad iedereen aan dit boek te lezen!

Meer recensies van Lieke