Heerlijke korte Thriller

Linda Hindriks 09 december 2021
Wat zou jij doen als je een fortune koekje krijgt met een wel heel vreemde boodschap? Alice krijgt tijdens een etentje een fortune koekje met een wel heel vreemde, persoonlijke boodschap. iemand vraagt om hulp! een Noodkreet! kan Alice de boodschap op tijd ontrafelen om Francien te helpen? en waarom is Francien ineens spoorloos verdwenen vijf jaar geleden. Je word in onfortuinlijk koekje mee genomen in de zoektocht naar de persoon achter de geheime Noodkreet uit het fortune koekje. wat is er gebeurd? en waarom vind alice die boodschap tijdens een etentje in haar fortune koekje? Ik heb genoten van dit spannende verhaal en vind het zo jammer dat al uit is. ik zat meteen goed in het verhaal en werd echt mee genomen, ik ben gehecht geraakt aan Alica en haar leven. haar fijne persoonlijkheid. dat ik hoop dat er nog een vervolg komt op dit verhaal om te lezen hoe het verder gaat met alice haar leven. het is een fijn, spannend verhaal. die van mij nog wel veel langer had mogen duren. ik ben blij dat ik het gelezen heb.

een heerlijk kort verhaal wat je in 1 dag uit kunt lezen. kaarsjes aan, dekentje over, potje thee/koffie. het verhaal neemt je meteen mee in het leven van Alice.

Meer recensies van Linda Hindriks