Mijn volledige recensie is terug te vinden op:

Het verhaal begint met een ontzettend grappig proloog. Deze gaat over de eerste ontmoetingen van Josh en Hazel tijdens hun studietijd. Hoofdpersonages zijn Hazel en Josh en het verhaal wordt om en om door Hazel en Josh in de ik-vorm vertelt.

Zonder teveel te verklappen quote ik het volgende:

Voordat we beginnen, zijn er een paar dingen die je over me moet weten:

1. Ik ben zowel blut als lui, een vreselijke combinatie.
2. Op feestjes voel ik me nooit op mijn gemak, en in een poging om te ontspannen is de kans groot dat ik net zolang blijf drinken tot ik topless
ben.
3. Meestal vind ik dieren leuker dan mensen.
4. Je kunt ervan opaan dat ik in netelige situaties het ergste zeg of doe dat je maar kunt bedenken.

Als ik daaraan toevoeg dat ik ontzettend heb zitten lachen, lijkt me dat voldoende. In ieder geval: mijn belangstelling was gewekt, en dat is het hele verhaal zo gebleven.

Ik durf je niet te zeggen is een heerlijk romantisch verhaal vol met humor en hilarische situaties dat heel vlot leest zonder al te voorspelbaar te zijn. Tot mijn schande moet ik bekennen dat ik nog nooit een boek van dit schrijversduo, welke achter Christina Lauren schuilgaat, heb gelezen. Hier gaat beslist verandering inkomen.

Reacties op: Een hilarisch romantisch verhaal

Ik durf je niet te zeggen - Christina Lauren
? Bestel dit boek bij Libris.nl Bestel het boek vanaf € 18,50 Bestel het e-book € 7,99