Eigenlijk een lief verhaal met lieve mensen

Linda 08 januari 2019
Hoofdpersoon in dit verhaal is Martin Freriks, de broer van Wende het hoofdpersonage uit deel een. Zoals alle boeken van Jackie van Laren is dit een feelgood verhaal. Als je goed oplet zit er, zoals in elk boek van Jackie van Laren, een boodschap in! De boodschap is luid en duidelijk: kies voor jezelf en maak je eigen keuzes!

Martin worstelt met een knipperlicht relatie die eigenlijk niet deugt.

Ik hou van een relatie als een huis: je steekt er tijd in, je bouwt het op, en dan staat het er, stevig en betrouwbaar. Met Gwen had ik voor mijn gevoel de afgelopen jaren meer een relatie als een tent: je bouwt hem op, en vervolgens breek je hem weer af, en misschien zet je hem dan ergens anders weer op, of je neemt een andere tent. Nu zijn we vrij abrupt gepromoveerd naar een caravan, maar het is nog steeds geen huis.

Er zijn momenten dat ik hem wel een schop onder zijn sexy cadetten wil geven. Het hele gedoe met Gwen, zijn jeugdliefde Elodie en Mandy.
Kies!!

Meer recensies van Linda