Een spannend en verrassend verhaal

Linda 07 oktober 2019
Mijn volledige recensie is terug te vinden op:

Het verhaal begint op de typische Jennifer Armentrout manier: Je wordt door de eerste zinnen direct het verhaal ingezogen.
*Mijn moeder kon maar beter niet weten dat ik op het punt stond om bij Foretoken naar binnen te gaan, want dan zou ze me wat aandoen. Echt waar. Als in: me vermoorden en mijn lijk wegstoppen in een diep, donker graf. En mijn moeder kennende had ze er nog de middelen voor ook.*

Het is moeilijk om na de Lux-serie onbevangen en zonder verwachtingen aan The Darkest Star te beginnen. Vooral omdat de Luxen er een rol inspelen. Aan de ene kant was het niet helemaal wat ik verwachte, ja duhh schrijf lekker door over Daemon en Katy en de rest, aan de andere kant is Jennifer er absoluut in geslaagd om mijn aandacht trekken. Met compleet nieuwe karakters welke per boek, er komen er nog twee, zich vast een plekje in mijn hart weten te veroveren naast Daemon en Katy! Ik wacht met smart op deel 2: The Burning Shadow, welke acht oktober uitkomt.

Meer recensies van Linda