Verknocht

Lindy Bolwijn 31 oktober 2019
Lucy haar visagieklussen gaan als een speer en ze mag dan ook naar Toscane om de visagie te doen voor een film. Niet zomaar een film, maar één met Aris Brandt, de knappe acteur uit Nederland. Als snel wordt ze zijn persoonlijke visagist en blijkt dat hij een oogje op haar heeft en ook Lucy krijgt af en toe kriebels van zijn blikken richting haar. Indien Olivier jaloers wordt krijgt Lucy het gevoel dat er iets niet helemaal goed zit. Komt het ook doordat zij bepaalde dingen verzwijgt?

Vanaf het begin waan je je weer tussen de Fortbewoners. Het verhaal bevat weer de heerlijke humor, liefde, vriendschap en ook serieuze onderwerpen komen aan bod. Ik zou zo nog tien boeken kunnen lezen over Lucy en de Fortbewoners.

Meer recensies van Lindy Bolwijn