Verslingerd

Lindy Bolwijn 24 oktober 2019
Lucy en Kikker, ofwel Olivier, hebben de zomer doorgebracht al zeilend op de Friese wateren en keren na de romantische tijd samen terug naar het Fort voor het nieuwe studiejaar. Ondertussen is Lucy een beatyblog begonnen, wat tot haar verbazing in korte tijd al vele bezoekers trekt, en volgt ze naast haar studie een visagiecursus. Olivier zijn zangcarrière gaat als een speer en hij wordt gevraagd een liefdesduet op te nemen met de aantrekkelijke roodharige Laura.

Met de groeiende beautyblog waar Lucy veel tijd in moet steken, Laura die steeds meer het Fort binnendringt, vrienden met problemen en een gespannen thuissituatie loopt Lucy haar hoofd bijna over. Wat is nou echt belangrijk?

Lisette Jonkman heeft wederom een prachtig boek geschreven. Haar schrijfstijl is vlot en je voelt de aanwezige chemie. Mooi om te lezen hoe Lucy haar karakter zich ontwikkelt. Van een jonge naïeve studente in Verkikkerd naar een zorgzame meid die altijd voor iedereen klaar staat. Grappige momenten wisselen zich af met serieuze onderwerpen. Het verhaal heb ik niet kunnen lezen zonder een traan te laten. Ik ben benieuwd wat Lucy en haar vrienden beleven in Verknocht!

Meer recensies van Lindy Bolwijn