De bekende geliefde sprookjes in een moderner jasje

Liz DivaBooks 30 september 2019
Een hele eigentijdse versie van 5 verschillende sprookjes. Het eerste sprookje is mij wel het beste bij gebleven, Negen levens van Miranda Peters. Online vond ik was lastiger in te komen tot het verhaal na 2 pagina’s goed liep en zorgde voor een klap terug naar de realiteit. Jen Minkman heeft met De grote boze wolf een heel unieke versie gemaakt van een voor mij jeugd klassieker die iedereen wel uit zijn hoofd kent. In heel dit boek heb ik me geen moment verveeld en ga deze zeker nog eens oppakken om een verhaaltje tussendoor te lezen!

De rest van de recensie lees je hier:

Meer recensies van Liz DivaBooks