De wereld volgens Bob

18 oktober 2017
Zo, dit was totaal niet wat ik ervan had verwachf. Ik dacht ok een simpel snel leesboek dat gaat over een kat in de wereld, hij maakt vanalles mee en uiteindelijk leeft hij nog lang en gelukkig. Uiteindelijk is het daadwerkelijk zo ontzettend veel beter dat ik er best onder de indruk van ben. James is het baasje van Bob de kat. James die al op vroege leeftijd in contact kwam met drugs en hierdoor op straat kwam te leven bloeit op door een toevallige ontmoeting met Bob. Ze raken onafscheidelijk en dat raakt de mensen op straat. Waar Bob is, is James en andersom. Een puur geschreven boek tussen de liefde van een huisdier en zijn baasje waarbij je er een dieperliggende boodschap zit. Hoe diep het dal ook is, er is altijd iemand die je helpt eruit te komen.

Meer recensies van