Enkeltje Ierland

18 oktober 2017
Lisa uit Amsterdam laat haar bruisende leven achter en vertrekt naar een klein dorpje in Ierland om daar haar beroep als dierenarts uit te oefenen. Ze mag een huis huren totdat de dochter van het echtpaar het huis nodig heeft wanneer ze weg is gegaan bij haar man. Lisa heeft dus dringend een nieuw onderkomen nodig. William is eigenaar van een mega landhuis en de bijbehorende grond. Wanneer hij het bericht in de krant ziet van Lisa mag ze in zijn bijgebouw komen wonen. Liefde, vriendschap dat voor alles gaat, verleden, er komen een hoop onderwerpen aan bod. Een fijne chicklit om te lezen wanneer je niet al te veel hoeft na te denken. Ik vond het alleen jammer dat het einde 'pats boem' klaar was. Ik had wel wat meer willen weten.

Meer recensies van