Huidpijn

11 september 2017
July 19, 2017 – Started Reading
Review Normaal ben ik wel fan van de boeken geschreven door Saskia Noort. Huidpijn vind ik daar niet echt bij passen. Het boek is voor mij namelijk best duf. Ik merkte dat ik mij begon te irriteren aan de hoofdpersoon omdat ze zo in medelijden bleef hangen. Er hing een nare sfeer en ik had gehoopt dat er meer actie zou zijn óf meer spanning. Dit voelde ik nu totaal niet, helaas.
Huidpijn gaat namelijk over Anne die samen met haar vriend Sam een rustig leven lijd. Samen hebben ze een huis in Amsterdam en ze zijn bezig om zwanger te worden. Dat gaat niet helemaal makkelijk en daarom gaan ze naar een kliniek in Duitsland. Wanneer Anne uit haar narcose ontwaakt staat Sam naast haar bed en hij verteld dat hij hier niet meer door kan gaan. Anne's leven stort in en Sam vertrekt naar zijn nieuwe vriendin. Anne wil zo graag haar eigen kind dat ze achter Sam blijft lopen om er maar samen uit te komen. Totdat Sam komt vertellen dat zijn nieuwe vriendin Sammy zwanger is. Hierna is het allemaal een drama omdat Sam opeens is verdwenen en niemand weet waar hij is.

Meer recensies van