Steeds een beetje spannender

lizz-maessen 04 september 2019
De selectie begon met 35 meisjes. Nu is de groep geslonken tot de elite. De strijd om Maxons hart wordt steeds meedogenlozer. Hoe dichter America bij de kroon komt, hoe meer ze twijfelt over de liefde. Elk moment met Maxon is als een sprookje. Maar zodra ze haar eerste liefde Aspen ziet, wordt ze overspoeld door herinneringen hun mooie plannen samen.
Terwijl America wordt verscheurd tussen haar twee toekomsten, weet de rest van de elite precies wat ze wil. America’s kans om te kiezen dreigt door haar vingers te glippen.
Voor wie zou America kiezen... Aspen of Maxon? Of toch echt voor haar zelf en haar familie?

Soms maakt America foute keuzes in de ogen van andere, maar is ze zelf hartstikke trots met wat ze bereikt heeft. De selectie begint haar tol te eisen van d'r en ze raakt nog meer in de knoop met zich zelf dan dat ze al was. Ze besluit snel te moeten beslissen en na te moeten denken, dit kan zo niet langer. Ze moet een keuze maken en snel. Als de keuze eenmaal gemaakt is door haar hart, is er geen weg meer terug.

Een geweldig boek van De Selectie reeks. Weer een pakker! Ik heb het boek binnen een dag uitgelezen. Ik kan oprecht niet wachten om te weten hoe alles eindigd. Ik ben weer snel verder lezen dus!
Een zekere aanrader, veel prinssen en kasteelliefdes/drama's die je om de oren vliegen in dit verhaal!

Meer recensies van lizz-maessen