Beter fan het vorige deel.

lizz-maessen 13 mei 2020
Finaly!!!

Ik heb de complete Royal serie van Erin Watt in mijn hoofd zitten. Ik weet nog niet helemaal wat mijn goed onderbouwde mening erover nou is. Aan de ene kant vind ik het super lekker om de serie te lezen en aan de andere kant erger ik me best rot aan al die drama, voorspellende ellende en ongeloofwaardige stukken. Maar het minste eraan vond ik dat dit zo depressief als maar kon was... ik vond het een beetje een afgezaagd einde hebben en had het idee dat een aantal stukjes niet echt veel toevoeging hadden op het verhaal van Easton en Hartley. Het einde vind ik wel prachtig omschreven. Vond het makkelijk weg te lezen en ben ook wel blij dat ik door ben gegaan met lezen, ondanks m'n waarschijnlijk  gemene kritiek. Herlezen zou ik ze waarschijnlijk niet.

Het leven van Hartley staat op zijn kop sinds ze Easton Royal heeft ontmoet. Hij is onweerstaanbaar, maar ook gevaarlijk. Wanneer Hartley door een ongeval haar geheugen kwijtraakt, vertrouwt ze niemand meer. Instinctief weet ze dat Easton slecht voor haar is, tegelijkertijd lijkt hij de enige die haar kan redden. Easton wil dat ze haar geheugen terugkrijgt, terwijl Hartley ervan overtuigd raakt dat je sommige dingen maar beter kunt vergeten.

Gevaar is het vijfde deel in de succesvolle en verslavende YA-serie De Royals van Erin Watt. Een vleugje Vijftig tinten grijs. Voor jongeren van 16 jaar en ouder die houden van passie, spanning en intrige.

Meer recensies van lizz-maessen