Weer een lekker onvoorspelbaar verhaal!

lizz-maessen 27 april 2020
Ik weet niet waar ik moet beginnen, net zoals Tiggy niet.

Tiggy verhuist van werkplek zodat ze haar geliefde wilde katten kan laten settelen in hun nieuwe verblijf op een nieuw terrein. Daar neemt haar hele leven een aantal behoorlijke wendingen. Ze word niet alleen verliefd op het landgoed maar ook op de mensen die er werken... en natuurlijk op haar prachtige baas, Charlie. Die getrouwd is... en een kind heeft. Gelukkig kan ze het goed vinden met Charlie en zijn dochter Zara, zijn vrouw of ex-vrouw Ulricka toch wat minder.

Toen ze met Zara eten ging brengen naar de oude zigeuner ,die er op het landgoed een eigen huisje had, kwam ze er achter dat hij een hele bijzondere man was. Chilly, de oude man, was een helderziende. En je raad het nooit... familie! Chilly stuurt Tiggy de goede kant op om haar weg naar huis te vinden. Dan staat haar een weg vol heuvels, problemen en vol liefde te wachten.

Meer recensies van lizz-maessen