pschologischer of we gewoon zijn.

Lizzie 24 september 2018
Enorme fan van deze schrijfster. Maar het heeft 90 pagina’s geduurd voor ik in dit verhaal zat.
Het verhaal begint met een schiet incident in een restaurant waar Andrea samen met haar moeder Laura zitten te lunchen. Door Laura haar optreden komen er heel wat vragen en geheimen naar boven.
Andrea die weg gestuurd wordt van haar moeder. Komt haar moeders verleden op het spoor en ontdekt ze een heel andere kant van haar moeder een kant die ze niet kende.
Is haar moeder wel wie ze is?
Dit keer duurde het dus lang voor ik in het verhaal zat. Ik miste de spanning van het begin die we ergens wel gewoon zijn van Slaughter. Dit boekt wijkt ook af van wat we gewoon zijn in haar thrillers over Will Trent. Deze is psychologischer speelt meer met je hoofd in plaats van het klassieke een moord en een zoektocht naar de moordenaar.
We worden echt meegenomen naar een verleden van iemand die er alles aan gedaan heeft om het verborgen te houden. Maar haalt de waarheid je niet altijd in?

Is dit het beste boek die ik al gelezen heb van Slaughter de queen of crime? Nee zeker niet , maar heb er toch weer van genoten. Het boek heeft me toch weer kunnen raken een heerlijk boek om in te verdwijnen eens je vertrokken bent vergeet je vlug dat het boek traag opgang kwam.

Meer recensies van Lizzie