Zoals verwacht

Lizzie 06 augustus 2018
Normaal heeft Santa Montefiore me altijd onmiddellijk mee, bij dit boek duurde het wat langer. Heb daarom wel niet minder van genoten en het is weer een prachtig neergezet verhaal.
Wel ietsje voorspelbaar, persoonlijk had ik vlug door wat er aan de hand was. Het is altijd leuk om dan te ontdekken dat je vermoeden juist is. Het is geen Toppertje zoals andere boeken van haar maar blijft een sterk verhaal, leuke roman om te lezen. Mijn favoriet blijft toch de Franse tuinman.

Het personage van Celestria heeft hier wel mijn hart gestolen. Haar willetje en haar sterke persoonlijkheid spreken enorm aan, de schrijfster heeft met haar een sterk personage neergezet. De details rond het verhaal zijn ook heel goed uitgewerkt, je blijft niet met nog vragen achter.

Meer recensies van Lizzie