Top!

Lizzie 11 augustus 2019
De hitserie DRIVEN komt naar België en Nederland.
Na de serie vijftig tinten, zijn deze soort boeken een echte hit. Op passionflix is de Driven serie zelf verfilmd.

Verleid is het eerste deel in de serie we maken kennis met Rylee, die hard werkt, onzeker is over zichzelf en zich schuldig voelt over iets dat gebeurd is in het verleden.
Dan ontmoet ze op een benefit Donovan, een autocoureur, die aan vrouwelijke aandacht geen gebrek heeft. Maar toch heeft hij ook een kant die niet veel mensen te zien krijgen.
Toch vonkt het tussen hen, Rylee krijgt opnieuw zelfvertrouwen. Ze raken verwikkeld in een spelletje van aantrekken en afstoten.

Deze serie is meer dan gewoon een seksboekje, het verhaal bevat de nodige diepgang, de personages zijn goed uitgewerkt. Tuurlijk bevat het de nodige erotische scènes, maar het is niet dat het storend of plat is, het hoort er gewoon bij. Het plot is goed uitgewerkt en bevat alles om de lezer geboeid te houden en te willen laten verder lezen.
We lezen in dit deel uit het perspectief van Rylee, waardoor je als lezer echt in haar hoofd kunt gaan kijken, ze is een boeiend persoon, die een hart van goud heeft voor haar jongens in het opvangtehuis, voor hen heeft ze letterlijk alles over.

Bromberg, zet met dit verhaal een ijzersterke new adult neer die in Vlaanderen en Nederland zeker succes zal hebben.
Na het eerste deel gelezen te hebben, wil je al verder naar het volgende boek. Het boek eindigt immers nogal abrupt, ik wil verder duiken in het verhaal van Rylee en Donovan. Jammer dat het nog wachten is op het tweede deel.

Kortom deze serie is een echte aanrader voor wie van een new adult houdt met de nodige diepgang.

Meer recensies van Lizzie