Lizzie VIP Club

Verzwegen Trauma mogen lezen dankzij LetterRijn voor de blogtour. Bedankt hiervoor.

Verwegen Trauma is het zesde deel in de vt-reeks van Melissa Skaye, het is geen geheim dat ik grote fan van haar ben.
Was een boek waar ik enorm naar uitkeek, de verwachtingen waren dan ook hoog voor we aan het boek begonnen, zeker ook door de teasers die verschenen waren.

De cover past volledig in de reeks, deze keer is het een rolstoel die op de voorgrond staat, wanneer je de achterflapleest snap je meteen waarom.

Het verhaal start met een spannende proloog waar de dader aan het woord is.
Je weet onmiddellijk dat hij een amputatie aan het doen is van de onderbenen bij een man.  Wanneer de man wakker wordt schrikt hij zo hard dat hij zijn onderbenen mist, hij weet van niets, en heeft geen idee wie hem dit zou willen aandoen.
Sanne Philips en Luca Borra worden meteen op de zaak gezet. Al snel blijkt dat er buiten Hoorn nog een slachtoffer is en al vlug volgt een derde slachtoffer. Naar de waarom hebben ze het raden.
Bovenop de amputatiezaak krijgen ze ook nog eens te maken met een vermoorde vrouw .
Sanne en Will zijn nog steeds een koppel en Will is er eigenlijk klaar voor om door Sanne de dood van zijn vrouw Elize te laten onderzoeken. Dit werd in de tijd afgedaan als zelfmoord maar dat heeft Will nooit geloofd. Wanneer Sanne achter de waarheid komt, komt dit als een grote schok.
Bovenop dit alles vindt Sanne een geheim dagboek van Will waar een vreselijk geheim in onthuld wordt.

Verzwegen toekomst houd je opnieuw van het begin tot het einde in zijn greep. Er zijn verschillende verhaallijnen, die wanneer de puzzelstukjes in elkaar vallen je een wow effect krijgt.
Opnieuw speelt Skaye het goed door één van de hoofpersonages zijn verleden bij het verhaal te betrekken, we leren een andere kant van Will kennen, de vraag is wat voor gevolgen dit heeft op de relatie tussen Will en Sanne.
De vlotte schrijfstijl, het plot die goed in elkaar steekt, zorgt ervoor dat Verzwegen Trauma opnieuw een top thriller is. Skaye heeft haar zelf opnieuw overtroffen, wie nog geen fan was zal na dit boek zeker fan worden. Alles volgt elkaar perfect op, het einde is gemaakt zodat je weet dat er nog een vervolg zal komen (hoop ik stiekem heel hard op).

Heel leuke aan deze reeks is ook dat je dit boek perfect losstaand kan lezen, Skaye heeft genoeg informatie mee dat als je de vorige delen niet gelezen hebt je perfect mee bent.
Vind ik zelf een groot pluspunt.

Kortom ik kan blijvende lovende worden schrijven, maar ontdek vooral zelf welk toppertje Skaye geschreven heeft.

Reacties op: Opnieuw een topper

Verzwegen trauma - Melissa Skaye
? Bestel dit boek bij Libris.nl Bestel het boek vanaf € 18,00 Bestel het e-book € 5,99