Even alles vergeten

Lizzie 22 augustus 2019
Zondig Koninkrijk het derde en laatste deel in de Mount serie.

We gaan verder na het heftig einde van deel twee.
Deel drie is spannender dan de twee andere delen. Het verhaal wordt echt afgesloten voor de lezer.
Mount en Keira gaan verder na het ongeval. Mount wil weten wie er achter de aanval zat.
Want wie aan Keira komt verdiend we kogel. Zij moet ten alle tijde beschermt worden…

Je kan als lezer met een gerust hart afscheid nemen van Lachlan en Keira. Wanneer je Mount in het eerste deel nog een arrogante kl*zak vond, ga je van hem gaan houden na het derde deel.

De Mount serie is een echte aanrader voor al wie van dit genre houdt. March stopt de nodige diepgang in haar verhalen en je leert als lezer de personages echt kennen.
De boeken lezen letterlijk als een trein. Je vergeet je omgeving zo rond je als je aan het lezen bent.

Ik kijk al uit naar meer werk van deze schrijfster.

Meer recensies van Lizzie