Heerlijk boek!

Loraines_books 25 juni 2020
Emma Anna heeft weer een prachtig verhaal geschreven! Vanaf de eerste pagina werd ik meegezogen in het verhaal en het liet mij niet los.

In dit boek leren we Skylar en Jesse kennen. Als Skylar weer bij haar moeder gaat wonen komt ze automatische in een nieuw gezin terecht. Haar moeder heeft namelijk een nieuwe vriend die drie zonen heeft. Hier is Skylar niet heel blij mee, vooral niet als blijkt dat ze de zolder met Jesse moet delen. Maar naarmate de tijd verstrijkt komt Skylar erachter dat het toch niet zo erg is.

Het boek wordt geschreven uit beide perspectieven. Nu komt Skylar wel vaker aan het woord dan Jesse. Ik vind het erg leuk dat uit perspectieven van beide personages wordt geschreven je leert ze zo veel beter kennen.
Je vliegt door het boek heen!

Het is een absolute aanrader, net als de andere boeken van Emma Anna.
Ik hoop dat er ook nog boek komt over het broertje van Jesse!

Meer recensies van Loraines_books