Verhaal van de toekomst

Angela 07 mei 2019
Hoe zit de toekomst eruit?
Ik hoop het niet zoals in de executie! Dit boek neemt je vanaf de eerste bladzijde al helemaal mee het verhaal in.
Het maakt niet uit, uit welke pov je kijkt/leest. Elke personage neemt je helemaal mee het verhaal in. Zeker ook omdat zoals Daniëlle in der dankwoord schreef. De wereld waarom we leven word steeds duistere en gewelddadiger. Doodstraf is er nog altijd in een aantal landen. You are never save.
Alle regels die ze beschrijft voor in het jaar 2045, zijn niet meer menselijk. Waar we toch langzaam met zijn alle naar toe willen gaan.
Ik had vanaf de eerste bladzijde al meteen medelijden met 1 van de hoofdpersonen en de andere die daarop volgen. Het boek is helemaal niet saai! Totaal niet! Het is of je ergste nachtmerrie uit komt. Je vervelen zul je zeker weten niet. De balans tussen rust en actie is zeer goed. Als je goed kan in leven, kan je het ook echt als een live show zien.

Kortom:
Dit boek is zeker de moeite waard om te lezen! Ben veelste te hype om een duidelijker uit te kunnen geven.
Ik zou zeggen, ga dit boek lezen. Je zult er geen spijt van krijgen!

Meer recensies van Angela