Meteen meegenomen

Angela 04 juli 2019
Ik werd vanaf deze eerste bladzijde meegenomen al in het verhaal. Dit is het tweede fantasie boek dat ik lees. •
De manier van schrijven en neer zetten ban de wereld is heel erg fijn van lezen. Alles word duidelijk uitgelegd en je kan er goed beeld bij vormen ook. Ik snap heel goed dat die bij de best of YA zit! •
Het verhaal van Flechter is 1 van vele waar je vroeger van droomde. Je toekomst veranderd door een gebeurtenis en een hele nieuwe wereld en avontuur gaan voor je open. Alleen 1 gebeurtenis blijft je achter volgen. •
Je kan je helemaal in leven met de verschillend karakters die in het boek voorkomen. Dit komt door de weerspiegeling met de echte wereld en dagelijkse problemen. Enige wat ik zou willen voor in onze wereld is. De magie die ze gebruiken. •
Het is fantastisch bedacht verhaal met een einde! Een enorme cliffhanger die je toch niet zag aan komen. Na alles wat die mee heeft gemaakt. Nu snel door naar deel 2!

Meer recensies van Angela