Spannend zoals altijd!

Wat heerlijk om een thriller te lezen die zich afspeelt op Nederlands bodem. Linda van Rijn weet met Zandvoort aan Zee weer een spannend verhaal neer te zetten met een verrassend einde.

Wanneer de moeder en stiefvader van Mandy hun twaalfenhalfjarig huwelijk vieren in Zandvoort aan Zee raakt haar zus Judith vermist. Ze komt niet meer thuis na een strandwandeling op een stormachtige avond. Na een zoektocht wordt de politie ingeschakeld en lijkt Mandy zelf betrokken bij de vermissing. Maar wat gebeurt er allemaal nog meer? En kent Mandy haar familie eigenlijk wel zo goed? Ze besluit de mysterieuze afspraak van haar zus op te volgen en doet een ontdekking. Maar wie kan ze vertrouwen?

Elke keer weer lukt het Linda van Rijn ons als lezers op het verkeerde been te zetten. Volgens mij heb ik elk personage wel als verdachte gezien. De schrijfstijl van van Rijn is vlot en met de korte hoofdstukken en mooi beschreven situaties houdt ze de spanning er goed in. Ik houd van de opbouw van haar boeken, je wordt eerst meegenomen in een beginsituatie en je leeft mee met de personages. Dan gebeurt er iets en neemt ze je mee op een zoektocht. Ook zo ging het in Zandvoort aan Zee. Net wanneer je de personages goed begint te kennen raakt Judith vermist. Het verrassende einde kwam voor mij iets teveel uit het niets vallen, maar al met al heb ik weer op en top genoten van deze thriller!

Meer recensies van Love_books_like_manon_neke