Hoe? Waarom? Overleven ..

Nachtmerrie in Californië

Een heel raar begin heeft dit verhaal.

Je krijgt gekke informatie die je helemaal niet kan plaatsen. Het duurt dan ook even voor je in het verhaal zit, maar dan...boempats!!

Door toedoen van flashbacks kom je meer te weten over de hoofdpersonen , het hoe en het waarom van hun 'ontvoering', hun strijd tegen de onzichtbaren, het gevecht en het overleven.

Hoe overleef je witte muren, grijze vloeren, open en dichtslaande deuren?

Hoe overleef je je grootste nachtmerrie, de mishandeling van jezelf en je partner, de uiteindelijke dood van je partner?

Hoe leer je omgaan om pijn, met honger, met vertrouwen en wantrouwen? Hoe leer je terug geloven in liefde?

Veel vragen komen op bij het lezen van dit verhaal. Vele vragen krijgen ook antwoord.

Een verhaal dat je meesleurt, dat je vasthoud tot het einde. En wat voor een einde.....machtig mooi.

Bedankt dat ik dit mocht lezen, chapeau dat je dit schreef.

*****

Meer recensies van lydia frooninckx