Minder is niet altijd meer

Maartje 21 juli 2019 Hebban Team
Hartstocht is deel 3,5 in De Royals serie. Een serie waarin ik inmiddels alle vijf de boeken heb gelezen en die ik echt heerlijk vind.

In deel 3.5 wordt het verhaal van Gideon en Savannah aan de lezer verteld. Gideon en Savannah leer je al wel een beetje kennen in deel 1,2 en 3, maar omdat Gideon op de universiteit zit komt hij niet echt in beeld en weet je niet precies wat er is voorgevallen tussen hem en Savannah.
Het leek mij dus heel leuk om na uitgebreid de verhalen van Reed (deel 1,2 en 3) en Easton (deel 4 en 5) nu het verhaal van de oudste broer te kunnen lezen. Helaas viel deze broer bij mij een stuk minder in de smaak.

Het verhaal wordt zowel vanuit Gideon als vanuit Savannah's perspectief verteld, wat fijn is omdat je zo hun beider verhaal en achtergrond beter leert kennen, maar in combinatie met de twee verschillende tijdlijnen die ook in dit korte boekje zaten werd het wel wat veel . En o, wat vond ik Gideon een vervelend arrogant mannetje.
Hij was me echt te zeker van zichzelf en liet weinig ruimte om voor hem te vallen, wat ik wel voor Easton en zeker voor Reed deed. Doordat het een novelle is voelde alles gehaast en ook wat rommelig. Af en toe dacht ik dat er stukken tussenuit geknipt waren om meer vaart in het verhaal te brengen. Waarschijnlijk verdienen alle Royal jongens gewoon een heel boek en niet een klein stukje.

Meer recensies van Maartje